Asistenta On-site sau Remote

De cele mai multe ori, indiferent de marimea companiei, in cazul in care o persoana se confrunta cu o problema IT, deciziile pe care aceasta le poate lua pentru a o rezolva nu sunt intotdeauna cele mai inspirate. Din acest motiv va punem la dispozitie serviciul de Asistenta IT - On-site (la sediul dvs) sau Remote (daca politica companiei dvs si tipul defectiunii permite o asemenea modalitate de lucru), pentru rezolvarea oricarei probleme aparute. Fie ca este vorba despre o "anomalie" la calculator sau la un echipament periferic, fie la o aplicatie software, va recomandam sa cereti in primul rand sfatul unor specialisti. Iata cateva dintre cele mai raspandite solicitari:

  • Asistenta telefonica, cu preluarea controlului de la distanta sau cu deplasare la locatie pentru rezolvarea problemei
  • Instalare si configurare diverse echipamente IT
  • Instalare aplicatii si sisteme de operare (Windows)
  • Remedierea problemelor aparute la retea si la conexiunea de internet
  • Consultanta pentru achizitia celor mai bune solutii hardware si software
  • Recuperare date si devirusari in caz de incidente
  • Reparatii calculatoare si laptopuri

Intai de toate vom incerca sa va indrumam telefonic. Cel mai probabil ne-am mai confruntat cu problema dumneavoastra si in acest caz va putem ajuta imediat.

Daca nu reusim prin telefon, vom incerca sa gasim rezolvarea prin conectarea de la distanta la statia utilizatorului. Acesta va urmari in timp real pe propriul monitor modalitatea in care se rezolva sesizarea. Serviciul este disponibil pentru companiile a caror politica de confidentialitate permite o asemenea modalitate de lucru.

Daca problema nu poate fi rezolvata cu primele doua metode de lucru, solutia finala este sa ne deplasam la locatia dumneavoastra, cu respectarea timpului maxim de raspuns specificat in contract, si sa rezolvam sesizarea